نوشته شده توسط : worldmarketing

4 هدف حرفه ای که هر بازاریاب باید دنبال کند
اسلایدهای ارائه برای جلسه هفتگی با فروش. سنگ تمام گذاشتن در تبلیغات بعدی خود. ایده های طوفان فکری برای خط لوله رسانه های اجتماعی شما. دریافت بهترین خروجی ممکن از نمایندگی های خود. با افراد مالی تماس بگیرید تا پرداخت های فروشندگان خود را به موقع آزاد کنند. کار هرگز در تقویم بازاریاب متوقف نمی شود. کوانتوم و تنوع وظایفی که هر هفته بیشتر بازاریان انجام می دهند ، سخت ترین حبوبات را خجالت می کشد.

با رفتن دیجیتال و موبایل به دنیا و اتصال 24x7x365 ، نیاز شبانه روزی افرادی مانند ما به انگشتان دست بسیار بالا رفته است.

مشکل این است که ، با تعداد کارهایی که ما هر روز انجام می دهیم ، زمان بسیار کمی برای رشد شخصی یا فراتر از انبوه "فوری و فوری" در هر روز باقی مانده است. با این وجود واقعیت امر این است که ، بازاریابان برای اینکه یک مجری واقعی ستاره باشند ، باید هر از چند گاهی سر خود را از هرج و مرج بیرون بیاورند و دیدگاه تازه ای پیدا کنند که باعث احیای مجدد کار آنها و تجدید مهارت های حرفه ای آنها شود.

ما در E2M در حال اتمام سال دوم وجود خود هستیم. این یک سال دیوانه وار رشد بوده است ، همانطور که سال قبل از آن بود. و من کاملاً شک ندارم که انبوه کارهای موجود در صندوق ورودی من و Basecamp به این زودی ها از بین نمی روند. بنابراین ما یک وقت استراحت کردیم ، از همه افراد بازاریابی خود خواستیم که متوقف شوند (نه اینکه نتیجه بدهد) ، نگاه کنند ، گوش دهند و خودشان در نظر بگیرند که از کجا می آیند و کجا می روند.
و از روی آرزوها ، اعتقادات و ارزشهای آنها ، سعی کردیم بفهمیم آیا اهداف کلی ، کوتاه مدت و میان مدت برای همه بازاریابان وجود دارد که آنها را دنبال کنند.

در نتیجه ، در اینجا چهار هدف اصلی وجود دارد که هر یک از ما باید هدف آن را بگیریم ، تا به بازاریاب های بهتر ، دارایی های با ارزش تر برای سازمان خود و متخصصان موفق تر در مسیرهای شغلی خود تبدیل شویم.

1. افزایش همکاری - در سراسر هیئت مدیره
همکاری - با کاربران ، شرکا و حتی رقبا - نام بازی در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا و ابتکارات بازاریابی تعاملی است. ثابت شده است که با تشویق ایده ها و روش های متنوع کار برای شکوفایی ، یک پایگاه کاربری عمیق تر و در عین حال بهبود کیفیت محصول فراهم می کند.

همکاری در بسیاری از آواتارها وجود دارد.

همکاری بین دپارتمانی

عملکرد بازاریابی از این جهت منحصر به فرد است که برای عملکرد روزمره آن به تعداد بیشتری تیم بستگی دارد. از نیاز به بخش فناوری اطلاعات برای حفظ فناوری در شکل کشتی ، تا نیاز به برنامه نویسان گرفته تا برنامه ها یا ابزارهای سفارشی برای ما گرفته تا دریافت خدمات به مشتری ، درک ویژگی های تولید و تبلیغات و پاسخگویی موثرتر به سوالات مشتری ، تا روشن شدن صورت حساب زمان - این یک عمل متعادل کننده ثابت است.

به عنوان یک بازاریاب م effectiveثر ، از پریدن درگیر و درک هر یک از تعاملات و وابستگی های بین بخشی نترسید. برای ساده سازی همکاری ، از هزاران برنامه و ابزار رایگان (و پولی) موجود در آن استفاده کنید. جلسات منظمی را با تیم IT و برنامه نویسی تنظیم کنید تا آنها را در مورد پروژه های جدیدی که نیاز به ورودی آنها دارید ، مطلع کنید. Basecamp ایده خوبی برای همکاری در پروژه های بین دپارتمانی است. از ابزارهایی مانند Freshbooks یا Xero برای یادآوری زمان تأخیر پرداخت ها استفاده کنید و به نوبت با یادآوری های خود حساب ها را بزنید. سیستم های CRM یکپارچه مانند ZohoCRM را امتحان کنید تا تیم مراقبت از مشتری خود را در جریان آخرین پیشنهادات بازاریابی ، تبلیغات و جزئیات محصول قرار دهید.

اگرچه هماهنگی با تیم های خارجی می تواند یک چالش باشد ، اما وجه مثبت همکاری بین دپارتمانی کاهش اصطکاک بین تیم های مختلف ، درک بهتر از محدودیت های تیم های دیگر است ، که به شما کمک می کند بازاریابی خود را در این زمینه برنامه ریزی کنید و بازاریابی نوآورانه را به دلیل گرده افشانی متقابل انجام دهید. ایده های بین تیم ها

بازاریابی کانال متقابل

در دنیای چندرسانه ای که کاربران ما در آن زندگی می کنند ، هیچ بهانه ای برای ایجاد دیوار بین کانال های تبلیغاتی مختلف وجود ندارد. روش سنتی نگه داشتن خریدهای تلویزیون کاملاً مستقل از خریدهای بیرونی شما ، که به نوبه خود هیچ ارتباطی با کمپین های دیجیتالی شما ندارد و مربوط به گذشته است.

مبارزات بازاریابی امروز به طور فزاینده ای وابسته به چند کانال هستند. کمپین تلویزیونی که اجرا می کنید دارای هشتگی است که در توییتر تبلیغ می کنید ، در حالی که در اینستاگرام به کاربران خواهید گفت تصاویر آخرین بیلبوردهای تبلیغاتی خود را در شهرهای کاربران بارگذاری کنید و تبلیغات چاپی شما احتمالاً اسکن خواهد داشت کد QR قابل استفاده با کوپن رایگان که فقط در خریدهای تلفن همراه کار می کند. شبکه های رسانه های اجتماعی که در آنها فعال هستید معمولاً یکدیگر را تغذیه می کنند - پین های کاربران در تابلوهای شما می تواند علوفه پست بعدی فیس بوک شما باشد. به همین ترتیب نگاهی دزدکی حرکت کردن از آخرین پست خود در وبلاگ شرکت خود ، راهی عالی برای افزودن محتوای تازه به ایمیل مارکتینگ شماست.

از این فرصت چند کاناله ای که فناوری باز کرده است ، استقبال کنید. به جای استفاده از خریداران خاص کانال برای رسانه ها ، به agenc خرید رسانه های چند کانال نگاه کنید

آنچه داده های کلان نمی توانند به شما بگویند این است که چرا کاربران رفتار آنها را انجام می دهند.

برای درک انگیزه های عملکردهای کاربران و تبدیل شدن به محرکی برای انواع خاصی از رفتارها ، یک ارتباط یک به یک بهترین نتیجه را می دهد. در اینجا چند ابزار برای دستیابی و دستیابی به این دیدگاه ها برای خود آورده شده است.

نظرسنجی ها

برای بدست آوردن دیدگاه و بررسی کاربران درباره اقدامات بازاریابی یا کالای خود ، از فناوری استفاده کنید. در صفحه خاموش شدن سایت خود یک جعبه سبک داشته باشید (اگر یک بازیکن تجارت الکترونیک هستید) که 2 دقیقه از وقت کاربران شما را می خواهد تا به چند سوال ساده پاسخ دهد. ابزارهایی مانند SurveyMonkey و Qualtrics به شما کمک می کنند تا در یک بازه زمانی کوتاه با مقطعی کاملاً هدفمند از کاربران روبرو شوید. یک پیوند نظرسنجی می تواند از طریق ایمیل ارسال شود یا حتی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شما ارسال شود تا کاربران را به شرکت دعوت کرده و افکار خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی کاربران را با برند رو در رو می کند. به عنوان یک بازاریاب ، این شما را در موقعیتی غبطه انگیز قرار می دهد که مکالمه مستقیم با کاربران را با یکدیگر داشته باشید. برای دریافت پاسخ شخصی از طرفداران و دنبال کنندگان ، از ویژگی پیام مستقیم در فیس بوک ، توییتر یا حتی Pinterest استفاده کنید. مطالعه داده های موجود در مورد کاربران در شبکه های اجتماعی - داده های نمایه ، پسندیدن ، علایق و فعالیت ها - همچنین بینش و انگیزه آنها را ارائه می دهد.

مصاحبه ها و گروه های تمرکز

ملاقات حضوری با کاربران به صورت جداگانه یا به صورت گروهی و پاسخگویی به س questionsالات با آنها راهی عالی برای درک احساسات آنها نسبت به برند شما ، عادات خرید آنها و موارد دیگر است. متأسفانه ، این دو روش دارای نقص داخلی هستند. افراد تمایل دارند هنگام تعامل رو در رو با دیگران در مقایسه با تعاملات آنلاین که درجه مشخصی از بی هویتی است ، نسبت به دیگران زیبا تر باشند. این تعاملات شخصی اگرچه برای برداشتن نشانه های غیرکلامی عالی است ، اما مغرضانه است و ممکن است مفیدترین اطلاعات را ارائه ندهد.

خرید رمز و راز

این یک مدل آزمایش شده برای ارزیابی رفتار خریداران "در طبیعت" است. فقط یک روز را در مراکز فروش فیزیکی خود سپری کنید و در صورت امکان کاربران و مشتریان خود را مشاهده کنید. ناظران پاسخ های خود را به محرک های خاص - بازاریابی محور و همچنین محیطی بررسی می کنند تا نحوه رفتار خود را هنگامی که نمی دانند تحت مراقبت قرار گرفته اند ، آزمایش کنند. این کمی شبیه انداختن کوکی ها و جمع آوری داده های بزرگ بصورت آنلاین است.

یک نوع خرید از رمز و راز تحقیقات قومی است. در این موارد ، شما از کاربران اجازه می گیرید تا در تمام طول روز برای مشاهده سایه آنها برای مشاهده سایه آنها و یادداشت برداری از آنها ، سایه بزنند. این روش مسئله ای ندارد که داده ها کاملاً بی طرفانه نیستند زیرا کاربر دائماً از حضور ناظر مطلع است.

پیگیری تجربه در زمان واقعی (RET)

RET یک تکنیک اخیراً توسعه یافته است که از فناوری تلفن همراه برای ردیابی رفتار کاربر به محرکهای زمان واقعی استفاده می کند. خبر خوب ارزان تر از این است که افراد واقعی در طول روز دنبال تعدادی از خریدها باشند. همچنین داده های فوری و خود گزارش شده از کاربران در مورد تبلیغاتی که مشاهده کرده اند ، تعداد دفعات مشاهده آنها ، مکان مشاهده آنها ، احساس آنها درباره تبلیغات ، احتمال خرید مارک تجاری براساس تبلیغات و غیره در حالی که دنیایی از اطلاعات را ارائه می دهید ، نقص کوچک در این روش این است که شما کاملاً به انگیزه کاربر برای ثبت همه این احساسات و ارسال آنها به چندین بار در طول روز وابسته هستید.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: